Reklamacje i zwroty


Zasady reklamacji i zwrotów określa Regulamin sklepu.

1.Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnej od wad i odpowiada wobec Konsumenta, za niezgodność towaru z umową
2.Towary objęte są gwarancją wskazaną w opisie każdego produktu
3. Reklamacje należy składać pisemnie drogą mailową na adres info@i-krzesla.pl lub faxem pod numerem (846271481)
7.Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.
8.W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta,Sprzedawca doprowdzi towar do stanu zgodnego z umową zgodnie z żądaniem klienta poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeżeli wymiana lub naprawa narażałyby Klienta na znaczne niedogodnośći Sprzedawca zgodnie z żądaniem Klienta obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni.

Zwroty
1 Klient może zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania - Pouczenie o odstąpieniu od Umowy w załadce Regulaminu
2.Sklep gwaranuje zwrot kwoty równej cenie towaru .
3.Rozliczenie za zwrócony towar sklep zobowiazuje się dokonać w ciągu 14 dni od daty przyjecia zwrotu.




WIĘCEJ INFORMACJI W ZAKŁADCE "REGULAMIN"